Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Звіт з лабораторної роботи №4

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра програмного забезпечення

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
ПІ-11

Частина тексту файла

Міністерство науки і освіти України Національний університет “Львівська політехніка” Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій кафедра програмного забезпечення Звіт з лабораторної роботи №4 з дисципліни “Об’єктно-орієнтоване програмування ” Лабораторна робота № 4 "Використання класових типів та управління доступом до членів классу ( методи та параметри)" Завдання Реалізувати клас для забезпечення роботи із об’єктом кімната 1.15. Ініціалізація об’єктам кімната (введення ширини довжини, висоти, кількості дверей, вікон та їх площ). 1.16. Визначення площі кімнати. 1.17. Визначення об'єму кімнати. 1.18. Визначення площі стін з урахуванням вікон та дверей/без урахування вікон та дверей. Код програми Unit 3.h #ifndef Unit3H #define Unit3H //--------------------------------------------------------------------------- class Room {protected: int Dveri, Vikna; float Shyryna, Dovzyna, Vysota,S_Vikno, S_Dver; public: void SetAllSize(float ShyrynaV,float DovzynaV,float VysotaV,int DveriV,int ViknaV); void SetS(float S_Vikno,float S_Dver); //встановлення площ вікон і дверей float GetS_Room() //площа кімнати {float S_Room=(this->Shyryna)*(this->Dovzyna); return(S_Room);}; float GetV_Room() //об'єм кімнати {float V_Room=(this->Shyryna)*(this->Dovzyna)*(this->Vysota); return(V_Room);}; float GetS_WallsWithWD() //площа стін з вікнами й дверима {float S_Walls=(this->Vysota)*(2*(this->Dovzyna)+2*(this->Shyryna)); return(S_Walls); }; float GetS_WallsOutWD(); }; #endif Unit 1.h #include <vcl.h> #pragma hdrstop #include "Unit1.h" #include "Unit3.h" //--------------------------------------------------------------------------- #pragma package(smart_init) #pragma resource "*.dfm" TForm1 *Form1; Room MyRoom1; int D,W; float S,L,H,S_D,S_W,S_MyRoom,V_MyRoom,S_WallsWith_MR,S_WallsOut_MR; //--------------------------------------------------------------------------- __fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner) : TForm(Owner) { } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) {S=StrToFloat(Edit1->Text); L=StrToFloat(Edit2->Text); H=StrToFloat(Edit3->Text); D=StrToInt(Edit4->Text); W=StrToInt(Edit5->Text); S_D=StrToFloat(Edit6->Text); S_W=StrToFloat(Edit7->Text); Button1->Caption="Ïðèéíÿòî!"; } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender) {MyRoom1.SetAllSize(S,L,H,D,W); MyRoom1.SetS(S_W,S_D); S_MyRoom=MyRoom1.GetS_Room(); V_MyRoom=MyRoom1.GetV_Room(); S_WallsWith_MR=MyRoom1.GetS_WallsWithWD(); S_WallsOut_MR=MyRoom1.GetS_WallsOutWD(); Edit8->Text=FloatToStr(S_MyRoom); Edit9->Text=FloatToStr(V_MyRoom); Edit10->Text=FloatToStr(S_WallsWith_MR); Edit11->Text=FloatToStr(S_WallsOut_MR); Button2->Caption="Ãîòîâî"; } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button4Click(TObject *Sender) { Close(); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button3Click(TObject *Sender) { Edit4->Text="ê³ëüê³ñòü"; Edit5->Text="ê³ëüê³ñòü"; Edit6->Text="ïëîùà"; Edit7->Text="ïëîùà îäíîãî"; Button1->Caption="Ïðèéíÿòè"; S=0; L=0; H=0; D=0; W=0; S_D=0; S_W=0; Edit8->Text="ïëîùà"; Edit9->Text="îá'ºì"; Edit10->Text="ì.êâ."; Edit11->Text="ì.êâ."; Button2->Caption="Îáðàõóâàòè"; } //--------------------------------------------------------------------------- Протокол роботи програми / Висновок: Написав програму алгоритмічною мовою С++ згідно завдання, отриманого від викладача. Програма реалізує функційність об'єкта заданого класу у відповідності із завданням. В програмі задіяв застосування різних прав доступу до методів та параметрів класу.
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 13:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини